نحوه کپی/ انتقال کامل ویندوز به فلش و ....

Win To Flash 0.5.0023


نرم افزاری کوچک ولی فوق العاده کاربردی برای انتقال کامل ویندوز به فلش دیسک و تهیه Bootable USB Flash از انواع ویندوز و نصب آنها بسرعت ( به همراه آموزش )


همانطور که می دانید بطور معمولی نصب انواع ویندوز با استفاده از دیسک های DVD / CD و از طریق درایور رم کامپیوتر انجام میشود
و اگر بنابدلایلی درایور رم کامپیوتر خراب بشود مخصوصا" لب تاپ ها دیگر قادر به نصب مجدد ویندوز نخواهید بود و این یک مشگل بزرگ و اساسی می باشد
بنابراین استفاده از Bootable USB Flash می تواند این مشگل بزرگ را براحتی برطرف و شما در هر زمان که بخواهید می توانید بسرعت ویندوز خودرا مجدد نصب نمائید


این نرم افزار WinToFlash که بشما معرفی می کنم بسیار معروف و شناخته شده می باشد و بوسیله آن شما می توانید ابتدا ویندوز اصلی سالم و تمیز و کامل خودرا به فلش دیسک خود ترانسفر / منتقل کنید و بنوعی یک Bootable USB Flash بسازید


قابلیت نصب انواع ویندوز های مختلف از طریق flash card, USB stick, HDD
قابلیت ساپورت و نصب ویندوز ها بر روی کامپیوتر و لب تاپ و نوت بوک خود و دیگران
قابلیت ساپورت انواع ویندوز مانند Vista and Windows 7 / XP, Server 2003, and Server 2008

 

توضیحات بیشتر در  ادامه مطلب 

 

ادامه مطلب ...

تنظیم outlook express برای ارسال ایمیل

شما با ایجاد یک اکانت ایمیل در سایت هایی که پروتکل pop و imap را به صورت رایگان ارائه می دهند، می توانید با نرم افزارهایی مانند اوت لوک مایکروسافت به صورت آفلاین ایمیل ارسال و دریافت کنید. به این صورت که موقع کار برنامه از طریق اینترنت به سرور ایمیل مورد نظر ارتباط برقرار کرده و پست الکترونیک شما را بررسی می کند؛ اگر نامه ای در صندوق باشد آنرا دانلود کرده و اگر نامه ای را برای ارسال مشخص کرده باشید آن را ارسال می کند.

برای تنظیم برنامه جهت کار با سرویس Gmail می توانید برنامه Gmail config را دانلود کرده و با اجرای آن  گزینه outlook express را انتخاب کرده، نام مستعار یا واقعی خود را در کادر display name و آدرس Gmail خود را در کادر e-mail address وارد کرده و بر روی configure کلیک کنید. در ادامه به تنظیم دستی برنامه اوت لوک برای استفاده از اکانت های hotmail و gmail پرداخته می شود.

ادامه توضیحات را در ادامه مطلب ببینید...


لینک های مرتبط:

ادامه مطلب ...

افزایش سرعت و استفاده بهینه از اینترنت

مودم پر سرعت همراه 3G



مهم‌ترین عوامل افزایش سرعت و کیفیت و استفاده بهینه از اینترنت به قرار زیر است. در این مقاله بیشتر به عوامل موثر در سمت کاربران پرداخته می‌شود؛ زیرا تغییر دیگر عوامل از توان آنها خارج است.

  • انتخاب نوع سرویس مناسب با توجه به نیازها
  • استفاده از سرویس شرکت‌هایی که دارای کیفیت بهتر با قیمت مناسب می‌باشند.
  • استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مرتبط که کیفیت بهتری را ارائه می‌دهند.
  • انجام تنظیمات درست سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط 
  • دریافت اطلاعات و آموزش کافی در زمینه کاربری رایانه و اینترنت

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

معمای ألبرت اینشتین در قرن نوزدهم میلادی

 آیا شما باهوش هستید؟ (علمی)

آیا شما در زمره دو درسد افراد باهوش در دنیا هستید؟ پس مسئله زیر را حل کنید و دریابید در میانه افرادباهوش جهان قرار دارید یا خیر! هیچگونه کلک و حقه ای در این مسئله وجود ندارد، و تنها منطق محض می تواند شما را به جواب برساند. (موفق باشید)

1)        در خیابانی، پنج خانه در پنج رنگ متفاوت وجود دارد.

2)        درهریک از این خانه ها یک نفر با ملیتی متفاوت از دیگران زندگی می کند.

3)        این پنج صاحبخانه هر کدام نوشیدنی متفاوت می نوشند، سیگار متفاوت می کشند و حیوان خانگی متفاوت نگه داری می کنند سوال: کدامیک از آنها در خانه، ماهی نگه می دارد؟

برای راهنمایی به ادامه مطلب بروید. ادامه مطلب ...