به روز رسانی (update) آنتی ویروس 32 nod و سایر محصولات eset

بسیاری از تولیدکنندگان خارجی نرم افزار  از ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران ایرانی خودداری می کنند. برای مثال از ارائه سرویس به روزرسانی نرم افزارها امتناع می کنند. معمولا به روزرسانی نرم افزارها به منظور دریافت امکانات جدید، دریافت نسخه های جدید و رفع مشکلات (باگ) نرم افزاری صورت می گیرد. در این میان به روز رسانی نرم افزارهای آنتی ویروس به توجه به گسترش روز افزون حملات شبکه ای و اینترنتی و شیوع انوع ویروس ها و بدافزارها امری اجتناب ناپذیر می باشد.

 

یکی از راه کارها جهت انجام این بروزرسانی ها دریافت پک های(patch) سرویس و نصب آنها می باشد. ولی معمولا این پک ها برای همه نرم افزارها ارائه نمی شود و در مورد آنتی ویروس ها هم با تاخیر زمانی ارائه می شود؛ در صورتی که بروز رسانی آنتی ویرس ها باید مداوم و با فواصل زمانی خیلی کوتاه صورت گیرد . همچنین با توجه به سرعت کند اینترنت در کشور ما این موضوع مورد رضایت بعضی از کاربران نمی باشد، زیرا دریافت این پک ها به معنی دانلود حجیم تری می باشد.

برای رفع این مشکل بعضی از سایت های ایرانی پک های مذکور را خود دانلود کرده و سروری را به منظور استفاده کاربران ایرانی در نظر گرفته اند که می توانند به صورت رایگان و با سرعت بالا آنتی ویروس خود را به روز کنند.

نمونه ای از این سایتها آسان دانلود و وبگذر می باشد.

جهت استفاده از سرویس رایگان این سایتها از طریق کلیک لینک های زیر سری به این سایتها بزنید.


سایت سافت گذر


سایت آسان دانلود جهت دانلود پک به روز رسانی محصولات eset

 

همچنین جهت به روز رسانی آنلاین اینجا کلیک کنید. در این مورد بدون user و password می توانید از طریق سرور اسان دانلود آنتی ویروس خود را به روز کنید.

محصولاتی مفید برای شما



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد