ارسال و دریافت ایمیل یاهو با outlook2007

با نرم افزارهای مدیریت ایمیل می توان به صورت آفلاین به ارسال و دریافت ایمیل پرداخت. در نتیجه بدون نیاز به باز کردن سایت مربوطه ارسال و دریافت ممکن می باشد. این کار بعضاً مواقعی که کار از طریق سایت مربوطه با مشکل مواجه می شود، امکان پذیر  است. بعضی از این نرم افزارها برای ارسال ایمیلهای انبوه به کار می روند و قادر به دریافت ایمیل نمی باشند. این نرم افزارها جهت ارسال از پروتکلsmtp و جهت دریافت از پروتکل IMAP یا POP استفاده می کنند. امکان ارسال ایمیل انبوه و زمان بندی شده، کتابچه آدرس، دسته بندی ایمیل ها و ... از دیگر امکانات این نرم افزارها می باشد.


 از آنجا که بعضی از ارائه دهندگان سرویس ایمیل از ارائه سرویس های pop و IMAP به صورت رایگان خودداری می کنند، در نتیجه دریافت ایمیل با این نرم افزارها با استفاده از سرویس آنها به صورت رایگان امکان پذیر نمی باشد.

نمونه ای از سرویس های رایگان gmail می باشد که می توان نرم افزارهایی مانند اوت لوک را برای استفاده رایگان از آن تنظیم نمود.

در اینجا به تنظیم اوت لوک برای ارسال و دریافت از طریق سرور یاهو می پردازیم. در این مورد به آدرس ایمیل co.uk  که به صورت MyID@yahoo.co.uk می باشند، می پردازیم. برای سایرین ممکن است امکان ارسال و دریافت با اوت لوک امکان پذیر نباشد.!!!

در صورتی که می خواهید ایمیلی از این نوع داشته باشید در صفحه ای از یاهو که مشخصات خود را وارد می کنید در قسمت preferred by، گزینه united kingdom را انتخاب کنید.


باقی توضیحات را در ادامه مطلب ببینید.


مطالب مرتبط:


پس از اجرای برنامه اوت لوک به منوی tools رفته بر روی account settings کلیک کنید. در سربرگ e-mail کلیک کرده و سپس در بالا و سمت چپ پنجره بر روی new کلیک کنید. در پنجره ظاهر شده در قسمت your name نام دلخواهی وارد کنید. این نام در بالای متن ایمیل گیرندگان ایمیل شما مشاهده خواهد شد. در قسمت e-mail address آدرس ایمیلتان را به صورت کامل و در دو کادر بعدی رمز ایمیلتان را وارد کنید. سپس به اینترنت وصل شده و بر روی next کلیک کنید. منتظر شوید تا نرم افزار به سرور وصل شده و تنظیمات را به صورت اتوماتیک دریافت کند. پس از دریافت تنظیمات برنامه به صورت اتوماتیک یک ایمیل آزمایشی به آدرس شما می فرستد تا از صحت مراحل اطمینان حاصل شود. اگر این کار موفقیت آمیز باشد سه مرحله نشان داده تا تیک سبزرنگی علامت می خورد. سپس گزینه finish نشان داده می شود که برای اتمام کار روی آن کلیک کنید. در طول این مراحل اوت لوک جهت دریافت ایمیل برای استفاده از پروتکل POP3 و جهت ارسال برای پروتکل smtp تنظیم می شود. با کلیک روی دکمه close پنجره تنظیمات را ببندید. اگر  چند آدرس ایمیل داشته باشید، می توانید با تکرار مراحل فوق تنظیمات لازم را انجام دهید. در این صورت در تنظیمات ایمیل اوت لوک یک آدرس را به عنوان پیش فرض انتخاب می کنید تا ارسال و دریافت به صورت پیش فرض از طریق آن صورت گیرد.
حالا اوت لوک آماده ارسال و دریافت می باشد.
جهت ارسال ایمیل جدید از منوی File گزینه new mail message را کلیک کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود. این پنجره مشابه پنجره ارسال ایمیل در سایت یاهو می باشد. می توانید  در کادر to آدرس گیرنده، در کادر subject موضوع ایمیل و در زیر آن متن ایمیل را تایپ کرده و بر روی send کلیک کنید تا به آدرس مورد نظر ارسال شود.

پیوندهای مرتبط:

محصولاتی مفید برای شما:






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد